Over Maarten
Al ruim twintig jaar ben ik werkzaam in technologie-gerelateerde functies. Bij scale-up bedrijven in Amsterdam en Londen maakte ik de internethype (dot-com bubble) aan het eind van de vorige eeuw van dichtbij mee. Via diverse banen en ervaringen als manager en consultant bij onder andere ABN AMRO, T-Mobile, mijn eigen bedrijf Strokeplay.nl, Online.nl en UPC maakte ik een definitieve stap naar digital. Benieuwd hoe ik u verder kan helpen?
Technologie en innovatie
Vanaf 2011 gaf ik leiding aan teams die zich bezig hielden met innovatie en verandering. Daar heb ik in korte periodes de grootste en gaafste veranderingen voorbij zien komen. Zo werd de klantervaring bij UPC volledig digitaal, iets wat na de overname van Ziggo en de fusie met Vodafone een van de dominante thema’s bleef voor de toekomstige strategie.
B2B
In 2017 startte ik een corporate start-up in de chemische industrie. In vier jaar tijd werd deze start-up enorm succesvol, onder andere door de invloed van technologie op niet alleen de klantervaring, maar ook de achterkant van de organisatie. De start-up van toen, is nu een wereldwijde organisatie met 150 werknemers en aanwezigheid in meer dan 50 landen.
Ervaring delen
Ik heb dus meerdere keren ervaren hoe groot en snel de impact van veranderingen is, in verschillende rollen. Deze ervaring en inzichten wil ik graag delen met uw organisatie. Misschien moet u de stap naar digitalisering nog maken, of wilt u een volgende fase ingaan. Maar ook als u al heeft geïnvesteerd in technologie, kan ik u helpen het maximale uit uw investeringen te halen.
Ik help u impact te maken!
Elke stap in technologie en elke verandering die uw organisatie tegenkomt, heb ik zelf doorgemaakt. Als jonge werknemer, ondernemer, manager en uiteindelijk ook als managing director van een start-up.